İşte Saatlerin Gerçek Anlamı

Çift gelen saatlerin bir anlamı vardır. Yani saate baktığınızda siz de şaşırmadınız mı hiç? Sürekli çift rakamlar. O zaman merak etmelisiniz bana sürekli çift gelen saatlerin anlamı ne? Merak ettiniz ve internette bir araştırma yaptınız. Muhtemelen çift gelen saatlerle ilgili yanlış bilgilerle yolunuza devam edeceksiniz. İşte çeşitli ortamlarda verilen yanlış bilgiler. Bu yalan yanlış bilgilerden sonra saatlerin gerçek anlamlarını listeleyeceğiz.


saatlerin anlamları


Saatlerin anlamıyla ilgili yanlış bilgiler;

01.01 - Seni seviyor
02.02 - Senden hoşlanmaya başladı
03.03 - Sana aşık olmak üzere
04.04 - Seni çok seviyor
05.05 - Senden nefret ediyor (Bir saat önce bakaydın iyidi)
06.06 - Kötü bir gün geçecek
07.07 - Seni sevmek için çabalıyor
08.08 - Güzel bir gün geçireceksin (Hadi yine iyisin)
09.09 - Seni üzecek (Oldu mu şimdi bu?)
10.10 - Senden ayrılmayı istiyor
11.11 - Sana sürpriz yapacak (Bak merak ettim şimdi)
12.12 - Seni gönülden seviyor
13.13 - Seni kıskanıyor
14.14 - Sana çıkma teklif edecek 
15.15 - Eski sevgilini göreceksin (Aha işler karıştı)
16.16 - Seni aldatıyor (Yok artık bence emin olmadan inanma)
17.17 - Onunla ilgili düşündüklerin gerçek (Fazla abartmadın umarım)
18.18 – Yüzde yüz seni seviyor (Bu saate uyduracak bir şey kalmadı herhalde)
19.19 -  Seni öpmeyi aklından geçiriyor 
20.20 - Seninle evlenmeyi düşünüyor (SSK'sı var mı ki?)
21.21 - Seni düşünüyor
22.22 -  Sana kahve ısmarlayacak (Bedava kahve ama nerde? Cikis bir yere götür.)
23.23 - Sana deliler gibi aşık 
00.00 - Seni rüyasında görüyor (Rüyasını bile biz biliriz. Uydurmayı sizden öğrenecek değiliz.)


Saatlerin anlamıyla ilgili gerçek bilgiler;

01.01 – Az önce uyudu
02.02 – Uçuşan pireler bile uykuya dalmak üzere
03.03 – İşsiz misin arkadaşım sen bu saatte 
04.04 – Mışıl mışıl uyuyor
05.05 – Rüyasında hangi ünlüyle, nerede hayal bile edemezsin
06.06 – Biraz önce ezan sesiyle uyanır gibi oldu
07.07 – Yataktan çıkmaya çalışıyor “off yatakta sıcacık”
08.08 – Kahvaltı et yoksa açlıktan kafana ağrılar girecek
09.09 – Yine berbat bir iş gününe başladığının farkına vardı
10.10 – Ara sıra çaktırmadan sosyal medyaya bakıyor
11.11 – Pili bitmek üzere öğle olmasını bekliyor
12.12 – Sonunda adam gibi bir şeyler yiyecek
13.13 – Sen hala aklına bile gelmedin
14.14 – Ulan o değil, öyle güzel bir uyku bastırdı sorma
15.15 – Seni biri dürtecek
16.16 – Ben evde mi kaldım diye düşüyor
17.17 – İş çıkışına az kaldı
18.18 – Yüzde yüz eve gidip bacaklarını uzatıp TV izlemek istiyor
19.19 -  Ne yemek var acaba?
20.20 – Hala seni düşünmedi dizi izliyor
21.21 – İş yerinde olanları annesine şikayet ediyor
22.22 -  Oh bir güzel çayını da içti
23.23 – TV karşısında uyukluyor
00.00 – Sapık mısın sen hala beklenti içindesin

Merak etme sayın okuyan bu saçmalığı daha fazla uzatmayacağım. İnternette dolaşırken saatlerin anlamı diye bir şeye rastladım. Zannettim ki kösteklisi, masası, duvarı velhasıl saatleri anlatacak. Meğer olay buymuş.

İnsanlara umut verip kandırmak ne kadar basitleşmiş? Yani ne bileyim hayalleri pazarlamak ne zamandan beri bu kadar kalitesizce yapılıyor?


Saatlerin anlamını arayan arkadaş, sana sesleniyorum: 

Seviyorsan bu saçmalıklarla vakit harcama, burada geçirdiğin her saniye onun yanında olmadığın için anlamsızdır aslında. İşte saatlerin anlamlarıyla ilgili en baştan beri anlatmaya çalıştığım mesele bu.

Kapat hemen bu sayfayı, koş ona, işte o zaman saatler anlam kazanacak. İster tek olsun ister çift, ister ters olsun ister düz kimin umurunda ki.

20 yorum:

  1. Ben de bilimsel bir şey mi ne saçma saatlerin anlamlarımı varmış diye girdim. :D Birkaç tane okuduktan sonra çoğunu okumadım ne yalan söyleyeyim.

    YanıtlaSil
  2. @Özlem Anarşi
    Hepsini okumak maddeler halinde bile zor bide sırf bu konular üzerine kurulmuş onlarca sayfa var. :) Bende kendimi internette gezen biri sanırdım daha nelerle karşılaşacağız kim bilir. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu her ayni geldiginde seviyo diye duymustum aaaa seni sviyoooo filan. :) kendini kabdirmaca iste

    YanıtlaSil
  4. Çok komik gerçekten :)) Böyle birşey olduğunu bile bilmiyordum :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. @öz'ünkitaptutkusu
    Eğlenmek için belki yapılır ama adamlar aşmış. :)

    @Hülya Kutlubay
    Bende yeni öğrendim efenim önce güldüm sonra paylaşayım dedim acaba ben mi yanlış yapıyorum diye ama genelde destekler yorumlar almak beni cesaretlendirdi.

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar detaya inildigini bilmiyordum sadece rakamlar ayni ise sevgilinde seni dusunuyor diye bisey duymustum :) Yukardaki aciklamalarla ilgilenmedim de sonuna yazdiklariniz cok guzel, katilmamak da mumkun degil :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blog keşif etkinliğime gösterdiğin ilgi için teşekkür ederim.Banner fikri güzel desteğin için sagol..

    YanıtlaSil
  8. Saatlerin anlamı olduğunu bu yazıyla öğrendim ne cahilmişim meğer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız16:25

      Dilekçe şaka gibisin yemin ediyorum öldüm gülmekten be insan hic bilmez mi ya da ordan burdan hic duymadın mı alemsin valla kız haha :)

      Sil
  9. @Renklii Mutfak
    Sonuna kadar dayanabilmenize sevindim aslında bütün anlatmak istediğim orada aslında. Bana göre saatlerin ancak böyle bir anlamı olabilir.

    @sevdicann
    Dediğim gibi eğer talep olursa neden olmasın. Keşke başlarında görseydim daha çok faydam olurdu. Şimdi etkinlik biraz kontrolden çıkmış gibi görünüyor.

    @Dilekçe
    Aman efenim ona kalırsa hepimiz cahiliz, bende yeni öğrendim. Boş verin keşke böyle konularda hep cahil kalsak. :)

    YanıtlaSil
  10. Boş insan nekadar çok bu memlekette arkadaş ,kim bulmuş kim düşünmüş hangi zeka inanmış :)))
    İlk defa duydum bu saat falını.Karşıdan bakınca sizin yaptığınız liste bir nebze daha anlamlı ,sonuçta hayatın akışına uyuyor :))
    Ne diyeyim Allah akıl ,fikir versin böyle şeylere inananlara :)

    YanıtlaSil
  11. @Besparasiz Blog
    Amin efenim. :) Batıla inanmak daha kolay geliyor belki ondandır.

    YanıtlaSil
  12. Harika bi paylaşım! Niye mi? Çünkü bi ara her saate bakışımda buna benzer rakamlar denk gelirdi, en sonunda artık işkillenmiştim, niye böyle denk geliyo diye. İşte herkesin içinde bi tutam batıl saçma şey var demek. Bendeki de o ara tavan yaptı zahir. Keyifle okudum, teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  13. @complete_the_sentences
    Rica ederim efenim içten yorumunuz için ben teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  14. Ha ha ha :-) Ben çift gelen saatlerde dilek dilemeyi severim:-)

    YanıtlaSil
  15. @Handan
    Herhangi bir dileğiniz gerçekleştiyse bende hemen başlayabilirim saat takip etmeye. :)

    YanıtlaSil
  16. hep dikkatimi çekmişti demek ki baya anlamı varmış :)

    YanıtlaSil
  17. şevval güngör20:48

    Nedense bana ne zaman 15:15 gelse hep çıkio ya geneli doğru ama işte batıl inanç nese ya boş verin inanmayın öcü onlar :)

    YanıtlaSil
  18. Adsız22:26

    cok saçma bence bunla vakit kaybedeceginize gidin o na nasil supriz yapsam diye dusunun

    YanıtlaSil
  19. Adsız12:16

    Ya arkadaşlar benim sevdiğim aşık olduğum bir çocuk var ama o beni seviyor mu bilmiyorum bunu nasıl anlarım yardimci olur musunuz ???

    YanıtlaSil

Lütfen eleştirinin sınırlarını zorlayın.
Yorumlama biçimi:Anonim'i seçerek isimsiz yorum yapabilirsiz.
Spam içeren yorum yayınlanmaz.Örn;küfür,hakaret,reklam,vb.
Yorum gönderildikten sonra yorum üzerindeki bütün haklar sitenindir.
Yorum gönderen herkes yukardaki yönergeyi onayladığını kabul ve ilan eder.